Monday, June 20, 2011

HUMAI CHEESE CAKE



Assalammualaikum.....


Sekarang ni dah masuk bulan Rejab lepas tu Syaaban kemudian bermulalah bulan Ramadhan Al-Mubarak.... skg ni dah pertengahan bulan Rejab tapi saya ni belum buat sunat rejab lagi ni.... InsyaAllah esok nak mula.... sempena bulan2 baik ni bolehlah saya buat amalan untuk menutup dosa2 saya yang tak tahulah brapa byk ni.... ok.... dah tgk gambar kat atas kan.... semua jenis kek cheese ni ramuannya adalah HALAL..... InsyaAllah..... produk Humai Cheese Cake tidaklah sesedap 'secret recipe' tapi rasa cheesenya tetap asli..... malah produk ni menggunakan bahan2 asas yang mampu memberi impak rasa keenakkannya..... tanpa menggunakan bahan seperti gelatin Humai Cheese Cake juga mampu mengeluarkan produk yang MURAH...... HALAL LAGI SEDAP..... INSYAALLAH..... sungguh pun kita sedia maklum bahan gelatin sudah ada yang halal tp saya masih was2..... lagi pun baunya yang kurang enak membantutkan saya untuk menggunakan bahan tersebut...... mmmmm..... kat gambar tu saya terlupa nak taip ingredients pada tiap2 kek..... nnti lain section saya letak k..... InsyaAllah..... klu tak lupa lah ya.... ;)

No comments:

Post a Comment