Monday, April 25, 2011

KOTAK COKLAT

Saya mengucapkan ribuan terima kasih pada Mas dari Bangi kerana menempah kotak 35cav bookstyle sebanyak 6 unit.... warna pilihan adalah pink pekat 2, pink pudar 1, gold 2 dan putih 1.... saya terlupa nak snap gambar kotak tu.... bukan apa.... kotak tu buat kat kg takut tak sempat jika tak siapkan cepat..... terima kasih banyak mas.... semoga berpuas hati.....

KOTAK COKLAT







3 pilihan warna utuk kotak 2cav sahaja.... kertas keras, warna matelik





TEMPAHAN KOTAK COKLAT

Tempahan daripada Farah dr Ampang. Warna pilihan Pink, Purple dan Silver. Terima Kasih Farah....

TIRAMISU














Terima kasih kepada Ahmad Nubhan Ahamad atas tempahan 4 buah Tiramisu...... setiap satu berat 1kg....

Sunday, April 24, 2011

TIRAMISU MINI

Lagi Tiramisu mini.... ni buah tangan khas buat kak long Almida sekeluarga....



Friday, April 15, 2011

TIRAMISU

Lagi tempahan drpd Norli..... untuk bos dia yang nak bersara katanya..... tq Kakak...

TIRAMISU MINI


Tiramisu mini ditempah oleh Norli dari Kuala Pilah...... satu RM4.50 berat 100gram..... tq kakak.....

WEDGES ALA2 SUFISAYANG....

Petang ni adik ipar datang ambil kek yang ditempah..... tak de apa nak dihidangkan.... apa lagi wedges ala2 sufisayanglah jamuan petang ni..... lagi pun adik ipar ni memang selera mat salleh.... org putih celup..... hahahah.... jangan marah haaaaaa........ hidup tak bergurau hati tak ceria..... wajah tak berseri...... ;)

Sunday, April 10, 2011

4 CAV CHOC BOX

Tempah drpd Nurulaini dari Kedah.... Trima kasih.....
Happy birthday to Asu..... Tiramisu memang kegemaran dia.... kak lang doakan yg terbaik untuk Asu.....

MERONDA-RONDA DI MELAKA



Jalan2 ke Melaka.... mcam2 ada..... syok tp panas.... tu yg demam si bujang ni.... sian dia.... skg dah sihat... alhamdulillah......
Tempahan dr jiran sample utk kenduri nnti.... trima kasih....



video


Mari cuci-cuci mata.......

Saturday, April 9, 2011

HUMAIRAH SUFIAH

7/4/2011 humairah masuk wad utk ct scan mata..... sekarang tunggu surat susulan hospital... sian si kenit ni kecik2 dah kene cucuk2..... nak buat macam mana utk kebaikan dia jugak kelak.... ibu akan usaha yang terbaik utk anak2 ibu semua.... sebelum ni adam... abang dia deman sampai 2 minggu tak baik2.... g check darah....darah normal tiada jangkitan virus n bakteria.... mmmmm...... dah cuba cara moden kita cuba cara tradisional.... bukan bomoh ya.... ampun minta dijauhkan.... alhamdulillah... adam dah mula sihat dan cerdas seperti biasa..... tinggal batuk2 n selsema je lagi.... ubat hospital masih diteruskan... harap anak ku sihat semula.... tp Allah Maha Besar...... sepanjang anak2 tak sihat tak ada pun tempahan kotak, kek, kelas.... klu tak terpaksalah saya tolak.... tak sempat nak sediakan anak nak kene jaga.... bila dah tak sihat semua merengek... sekarang kedai online kembali dibuka untuk tempah seperti biasa..... insyaAllah..........