Saturday, April 9, 2011

HUMAIRAH SUFIAH

7/4/2011 humairah masuk wad utk ct scan mata..... sekarang tunggu surat susulan hospital... sian si kenit ni kecik2 dah kene cucuk2..... nak buat macam mana utk kebaikan dia jugak kelak.... ibu akan usaha yang terbaik utk anak2 ibu semua.... sebelum ni adam... abang dia deman sampai 2 minggu tak baik2.... g check darah....darah normal tiada jangkitan virus n bakteria.... mmmmm...... dah cuba cara moden kita cuba cara tradisional.... bukan bomoh ya.... ampun minta dijauhkan.... alhamdulillah... adam dah mula sihat dan cerdas seperti biasa..... tinggal batuk2 n selsema je lagi.... ubat hospital masih diteruskan... harap anak ku sihat semula.... tp Allah Maha Besar...... sepanjang anak2 tak sihat tak ada pun tempahan kotak, kek, kelas.... klu tak terpaksalah saya tolak.... tak sempat nak sediakan anak nak kene jaga.... bila dah tak sihat semua merengek... sekarang kedai online kembali dibuka untuk tempah seperti biasa..... insyaAllah..........

1 comment:

  1. la sian yer humairah..smg dia ok dan sihat..:)

    ReplyDelete