Tuesday, November 15, 2011

35 CAV BOOKSTYLE CHOC BOX

Thank you to Suzana from Baranang becouse of the order.....









35 CAV BOOKSTYLE CHOC BOX

RM9.80

















FONDANT CHOCOLATE MOIST N RED VELVET

Gift from sufisayang to Liyana as a thankful.....


Second Order from Liyana for her brother engaged.... Thank you very much Liyana...






TEMPAHAN

Tiramisu.... Jamuan Akhir Tahun Darjah 6 (11/11/11)..... Cool....


Chocolate Moist Cake wt Deco.....




75 soft cups of chocolate moist cake....


All of that order from Cikgu Fiza to selebreate 'Jamuan Akhir Tahun Darjah 6..... 11.11.11' cooll number... thank you very much Fiza....







TEMPAHAN

Tempahan Kek Coklat Moist, Kek Red Velvet dan Homemade Coklat oleh Kak Za dan kak Sham dr Seremban..... Tq kakak2 semua.....









1CAV SUFISAYANG CHOCOLATE

1 Cav Sufisayang Chocolate with economy packaging. You can choose the color that you want.



HOMEMADE CHOCOLATE FOR WEDDING GIFT











Monday, October 31, 2011

TEMPAHAN

Ini adalah separuh daripada tempahan pelanggan..... separuh lagi telah d pos..... lupa nak snap gambar..... apa pun yg penting kek sampai dengan selamatnya kepada pelanggan..... terima kasih kepada semua yang sudi membuat tempahan di Sufisayang........ kak Ayu Salina dari Ampang, Datin Zaiton dari Ampang juga.... Sue dari Gombak, Rose dari Melaka, Jamilah dari Kedah, Farah dari N. Sembilan, Ayang Kiki dari N. Sembilan dan Laila dari Pahang...... Terima kasih sekali lagi....

Saturday, October 29, 2011

CHOCOLATE MOIST CAKE WITH CHOCOLATE BAR








Pelbagai bentuk hiasan untuk Chocolate Moist Cake with Chocolate Bar...... hanya RM10.00 dan jika order lebih dari 6 biji kek akan jatuh pada harga RM8.00 sebiji..... mari2 order.... anda pasti berpuas hati.....









RED VELVET CAKE

Kek Red Velvet with Cream Cheese ni dihias dengan hiasan coklat hasil air tangan saya sendiri.... hehehe..... rege nye...... RM12.00 sebiji.... klu orde 6 biji ke atas rege jatuh rm10.00 setiap sebiji kek....









CHOCOLATE MOIST N RED VELVET



Hubby minta buat kek nak jamu kat office katanye so tak delah buat kek bulat sebiji.... dalam 1 bekas ada 2 jenis kek..... red velvet dan chocolate moist so...... dapat rasa 2 jenis kek dalam satu masa......kannnn..... mulanya dah packing dengan hiasan yang simple je..... last minute minta letak nama......... buka balik dan buat tambahan pada hiasan kek...... baru puas hati.....



Ini lah rupe nye...... terima kasih atas sokongan.......

HUMAI FAMOUS AMOS

35pcs in 1 box............... only rm15.00 ........









50CAV BOOKSTYLE CHOCOLATE BOX

Tempahan kedua dari Pn. Natasha .... terima kasih byk2.....