Friday, May 24, 2013

XL LOVE BOX


 Assalammualaikum.... kotak yg bersaiz 35cav bookstyle ni cuma ketinggiannya ditambah menjadi 6.5cm ...... kotak ni boleh muat utk XL love box choc..... hrg RM10.80 satu....

35CAV BOOKSTYLE

Merah.... RM9.80

KEK PELANGI N CUPCAKE


Assalammualaikum.... tempahan kedua kalinya oleh ustazah sek keb kg rinching..... trima kasih pd amy juga.... ;)

SUFI DONUT

Assalammualaikum.... lapar?? meh kita pekene donut.... sedappppp.....

Thursday, May 16, 2013

CUPCAKE

Assalammualaikum...... SELAMAT HARI GURU..... cupcake khas buat semua guru Muhammad Adam Sufi..... Berkatilah segala ilmu yg dipelajari.... Aminnnnn.....

CUPCAKE VANILLA N OREN


 Tq Amy...... SELAMAT HARI GURU.... terima kasih banyak2 atas sokongan.....

Wednesday, May 15, 2013

CHOC MOIST CUPCAKE

Terima kasih sekali lagi kepada Amy kerana sudi berurus niaga dengan produk sufisayang...... ;)

CARROT CAKE

Assalammualaikum..... terima kasih kepada Amy atas tempahan ni.....jiran sebelah je...;)

MORE... MORE... CHOC CHIP


Assalammualaikum...... dibuka untuk tempahan hari raya aidilfitri..... More....more.... choc chip....

DOOR GIFT



diantara yg terdapat dlm door gift the great cloth diaper change di seremban.......

VANILLA CUPCAKE



Terima kasih kepada smart herbs seremban atas sokongan.........

Thursday, April 4, 2013

PEANUT BUTTER WT CHOC CHIP MUFFIN

Assalammualaikum..... rasa peanut butter n choc chip memenuhi citarasa pada sesiapa yang mengemari kacang tanah.... campuran choc chip menambahkan lagi selera untuk menjamahnya lagi.....

CHOCOLATE CHEESE CAKE

Assalammualaikum.....taburan badam hancur d atas kek coklat cheese adalah satu kombinasi rasa yang sangat sedap..... rasa sekali n berkali2..... ;)


FONDANT N BUTTERCREAM CUPCAKE CLASS

Assalammualaikum..... terima kasih banyak2 d ucapkan kepada Faezah dr Rinching menyertai kelas cupcake ni..... jiran seberang taman je.... ;) sangat senang n mesra orangnya..... alhamdulillah semua ilmu yg saya ada telah d turun kan..... klu ada persoalan boleh call je ya..... anytime.... ;) terima kasih sekali lagi....