Sufisayang mempunyai produk coklat dikenali sebagai SUFI CHOCOLATE yang mana rasa coklat couverture yang lazat untuk dinikmati mahupun diberikan kepada seseorang yang tersayang sebagai hadiah. Sufisayang juga mengeluarkan beberapa koleksi produk lain iaitu SUFIBOXES, SUFI CUPCAKE, SUFI COOKIES dan SUFI TART. Kini Sufisayang melebarkan sayapnya dengan memperkenalkan produk KEK HUMAI yang MURAH...HALAL LAGI SEDAPPP... INSYAALLAH.........
Sunday, April 10, 2011
Saturday, April 9, 2011
HUMAIRAH SUFIAH
7/4/2011 humairah masuk wad utk ct scan mata..... sekarang tunggu surat susulan hospital... sian si kenit ni kecik2 dah kene cucuk2..... nak buat macam mana utk kebaikan dia jugak kelak.... ibu akan usaha yang terbaik utk anak2 ibu semua.... sebelum ni adam... abang dia deman sampai 2 minggu tak baik2.... g check darah....darah normal tiada jangkitan virus n bakteria.... mmmmm...... dah cuba cara moden kita cuba cara tradisional.... bukan bomoh ya.... ampun minta dijauhkan.... alhamdulillah... adam dah mula sihat dan cerdas seperti biasa..... tinggal batuk2 n selsema je lagi.... ubat hospital masih diteruskan... harap anak ku sihat semula.... tp Allah Maha Besar...... sepanjang anak2 tak sihat tak ada pun tempahan kotak, kek, kelas.... klu tak terpaksalah saya tolak.... tak sempat nak sediakan anak nak kene jaga.... bila dah tak sihat semua merengek... sekarang kedai online kembali dibuka untuk tempah seperti biasa..... insyaAllah..........
Friday, March 18, 2011
35 CAV BOOKSTYLE CHOC BOX
Monday, March 14, 2011
35 CAV BOOKSTYLE CHOC BOX
Pada mulanya.... semua kotak coklat ni dah berada di dalam kotak.... puas saya ingatkan apa yang tertinggal lagi (harap tak ada apa yang tinggal) sebelum saya rap dengan kertas minyak.... mmmm... belum ambil gambar!!! nasib baikkkk..... klu tak melepas lagi...... huhhuhuhu...... kotak ni di tempah oleh Kak Rose dari Kulim Kedah..... Pilihan warna Silver, Hitam menawan (saya suka) dan Gold..... Terima kasih Kak Rose.
Wednesday, March 9, 2011
KELAS COKLAT N KOTAK COKLAT
Assalammualaikum......
kali ini kelas dihadiri oleh Farrah dari Ampang.... gambar diatas merupakan kelas kotak coklat.... gambar untuk kelas coklat lupa nak snap..... Farrah dah balik baru teringat.... apa pun terima kasih kepada Cik Farrah dengan bersemangat menghadiri kedua-dua kelas ni... semoga Farrah mempraktikkan apa yang dipelajari... k.... kelas kotak coklat memerlukan penumpuan yang lebih dan yang lebih penting ketepatan ukuran kotak klu salah sikit atau tersasar........ silap2 hilang mood nak meneruskannya...... letih..... tapi Cik Farrah kita ni.... kesabarannya tinggi ditambah pula dengan semangat akhirnya...... Alhamdulillah..... selesai dengan jayanya.... TAHNIAH FARRAH.....
Friday, March 4, 2011
LAGI PRODUK BARU
TEMPAHAN KOTAK COKLAT
Friday, February 25, 2011
35 CAV BOOKSTYLE CHOC BOX
Wednesday, February 2, 2011
RIBUAN TERIMA KASIH....
Saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada Mastura dari Shah Alam, Kak Rose dari Kulim Kedah, Rose Dalina dari Sandakan Sabah, Achek dari Kemaman Terengganu, Siti Halimah dari Bayan Lepas Peneng, Zulina dari Kuantan Pahang dan Kak Amy dari Klang kerana telah menempah kotak coklat. Saya bukan tak sempat ambil gambar..... langsung tak ingat nak ambil gambar....(honestly) heheheh sebab nak cepat poskan kepada mereka2 ni.... dah sampai kat diorang barulah teringat... blog ni pun dah lama tak update2.... apa pun yang penting barang selamat sampai kan.... mmmm.... kat sini saya nak berkongsi pengalaman postage ke Sabah.... kalau guna pos bungkusan udara dalam seminggu sampai ke sana dan kalau guna pos laju dalam masa 2 hari sampai tapi kos perbezaannya hampir 3 ke 4 kali ganda harganya.... n... sistem ukur lilit (sistem matrik) hanya digunakan penghantaran ke Sabah Serawak je... mmmm... so... kalau orang Sabah Serawak nak tempah kotak awal2 lah ya nnti takut harga penghataran lebih mahal dari harga kotak..... pengalaman berharga....
Subscribe to:
Posts (Atom)